Ordinace je vybavena přístrojem pro aplikaci rázové vlny. Je to jedna z nejmodernějších a nejúčinnějších metod fyzikální léčby vhodná k léčbě celé řady bolestivých stavů pohybového aparátu.
K léčbě krátkou dobu trvajících potíží většinou postačí průměrně 3 – 5 aplikací. V případech, kdy potíže trvají měsíce a RV přichází na řadu až po vyčerpání všech možností ( včetně aplikace injekcí s kortikoidy ), je zapotřebí více aplikací – např. při ostruze patní kosti většinou 6.
Rázová vlna lze použít na ostruhu patní kosti,  tenisového loket nebo golfového lokte, na bolesti ramenního kloubu, na  bolestivá třísla nebo Achillovu šlachu, na  potíže v oblasti krční, hrudní a bederní páteře, pánve, kříže a kyčelního kloubu, při pomalém hojení zlomenin. Lze použít i u těhotných.
Výkon není hrazen ze zdravotního pojištění. Cena za jednu aplikaci na jedno postižené místo je 500 Kč. Při kombinaci s laserovou sprchou 550 Kč.

Pro zajímavost – současné době je v Německu běžná cena za jednu aplikaci 50 Euro !

Od března jsme rozšířili vybavení o laserovou sprchu s vysokým výkonem – 1 000 mW. Při jejím použtí po aplikaci rázové vlny, se účinek RV umocňuje. Laserovou sprchu lze použít u rozsáhlého spektra onemocnění ( nejen pohybového aparátu ) i samostatně. M.j. se laser používá i při naší nové činnosti – viz neinvazivní mezoterapie.

Objednávat se mohou všichni pacienti, tato služba není vázána na registraci u praktického lékaře.
Na rázovou vlnu se objednávejte na tel. 608 154 041 nebo mailem na dolezel.dr@seznam.cz